Monday, May 11, 2009

Namaku Deria

Aku melihat dengan hati. Aku menafsir humaniti. Aku ada di mana mana. Aku simpan sayapku bersama kita. Nyata atau tidak, aku ada.

Rasa lega, dilahirkan pada hari ini. Mula dapat melihat alam-maya. Aku suka kampung halaman, melihat atuk, nenek dan keluarga lain berjiran, damai. Ada masanya aku perlu nivarna semula dalam alam-maya ini. Sekarang aku lahir, melihat, merasa, membaca dengan deriaku. Namaku deria. Namaku Deria. Namaku DERIA. Sambutlah kelahiran aku dengan senyuman kalian.


about Deria:-

DOB = 1982
RE-Birth = 1999
Cyber Re-Birth = 11th May 2009
POB = MELAKA & PERAK
GENDER = LELAKI
JOB = Sosio Observer
EDUCATION = (1)Bach. of ............ (2004) Utara Tanahair
(2)Master. of ........... (2008 - ....) Tengah Kota

6 comments:

DERIA said...

thanks for dropping in, bro. Baru blaja guna blog.

DERIA said...

Blog Naufal tu...inspiringkan?

reverie said...

Saya link blog ini. Teruskan menulis entri. =)

DERIA said...

thanks rev, please keep on reading in the future.

pondok buku said...

salam ziarah kembali,

terima kaseh sudi berziarah.

selamat menulis , slamat menggunakan deria sdara pd sesuatu yg diredoi-NYA.

smoga slalu dlm perlindungan n rohmat ALLAH.

saat omar said...

Inspiring? Bolehlah sikit2 hehe..
ada teknologi free, pakai haha